ipay-tips

«Оплата з чайовими»: Mastercard, «Сушия» та iPay.ua запустили сервіс для оплати чайових без готівки

Новий сервіс дозволяє швидко та зручно залишити винагороду офіціанту безготівково — оплативши чайові будь-якою банківською карткою або ж платіжним пристроєм з NFC.

Mastercard у партнерстві з iPay.ua реалізували новий сервіс для безготівкової оплати чайових. Першими закладами, відвідувачі яких можуть залишати чайові офіціанту в безготівковій формі, стали три ресторани мережі «Сушия» у столичних торгово-розважальних центрах — Smart Plaza, Silver Breeze та «Проспект».

Якщо клієнт бажає оплатити винагороду за обслуговування безготівково, офіціант обирає на платіжному терміналі опцію «Оплата з чайовими», вводить свій унікальний номер та суму замовлення у закладі. Після цього термінал запропонує кілька варіантів оплати чайових — фіксований відсоток винагороди (5%, 10% чи 15% від вартості замовлення) або будь-яку суму на розсуд самого клієнта. Оплата проходить двома транзакціями: оплата основного замовлення та оплата чайових. Жодних додаткових комісій для клієнта при розрахунку та оплаті чайових не нараховується, сума чайових зараховується безпосередньо на банківську картку офіціанта.

«Українці цінують зручність та швидкість безготівкових розрахунків, і оплата без готівки в кафе та ресторанах стала неодмінною умовою сучасного сервісу: вже кожне третє замовлення в таких закладах у столиці оплачується платіжною карткою або пристроями з NFC . Звична для європейців послуга оплати чайових без готівки є дуже очікуваною в Україні. Саме тому разом із партнерами ми запускаємо сервіс, який надасть нові можливості і для відвідувачів, і для працівників закладів. Першими ним зможуть скористатися відвідувачі мережі ресторанів «Сушия», а незабаром рішення стане доступним і в інших мережах. Сервіс безготівкової оплати чайових може бути підключений різними українськими банками, які надають послугу торгового еквайрингу», — зазначив Юрій Батхін, директор з розвитку бізнесу Mastercard в Україні.

Для того щоб отримати чайові безготівково, офіціанту потрібно зареєструватися на спеціальному веб-порталі та додати до онлайн-кабінету свою банківську карту будь-якого українського банку. Після реєстрації офіціант отримує унікальний 4-значний номер, який слугуватиме персональним ідентифікатором для отримання безготівкових чайових. В онлайн-кабінеті офіціант може самостійно управляти своїми картками, змінюючи за потреби картку для зарахування винагороди.

«Систему сплати чайових ми проектували разом із Mastercard і топ-менеджментом мережі японських ресторанів «Сушия». Для нас було дуже важливо зробити не просто якісний продукт, але і практичне рішення, яке дозволить офіціантам легко та зручно управляти своїми чайовими. Із новою системою вони можуть отримувати винагороду безпосередньо на банківську картку та самостійно відслідковувати історію нарахувань. Крім того, сервіс надає нові можливості адміністрування для керівництва: моніторинг чайових як загалом по мережі, так і по окремих ресторанах та офіціантах, нарахування чайових команді кухарів, проведення мотиваційних кампаній та конкурсів серед персоналу», — підкреслив Антон Косторніченко, комерційний директор iPay.ua.

Новостворена система виплати безготівкових чайових є також ефективним інструментом адміністрування та має багаторівневу систему управління, яку можна налаштувати під будь-яку структуру закладу: і під окремий заклад харчування, і під широку мережу. Рішення пропонує ряд додаткових унікальних можливостей, наприклад:

  • нарахування всіх чайових, зібраних у закладі, на одну банківську картку;
  • нарахування всіх чайових, зібраних у закладі, на одну банківську картку;
  • моніторинг та ведення обліку чайових у розрізі кожного офіціанта, ресторана чи всієї мережі;
  • налаштування відрахування певного відсотка чайових для команди кухарів, який встановлює керівництво закладу тощо.

«Для ресторанного бізнесу чайові є дуже важливими: перш за все, це відображення якості обслуговування для офіціанта, і, звичайно, велика частина його заробітної плати. Із ростом cashless виникла проблема, коли у гостей немає готівки в гаманці і вони не мають можливості подякувати офіціанту, — це створює незручності для всіх сторін. Звичайно, можна вибігти до найближчого банкомату, але я вірю, що для цього є більш екологічні рішення. Таку проблему нам допомогли успішно вирішити Mastercard і iPay.ua. Відтепер гість може залишити чайові, не маючи готівки в гаманці, а найголовніше — реалізовано дуже зручний інтерфейс для контролю чайових, який ми будемо використовувати як додатковий KPI та розуміти ефективність кожного офіціанта. Також система за рахунок своєї прозорості допомагає кожному офіціанту бачити свій баланс і нараховувати чайові на будь-яку зі зручних йому карт. Простота, прозорість і зручність для всіх дозволяє назвати цей продукт унікальним», — наголосив Дмитро Демидов, маркетинг директор «Сушия».

У подальшому новий сервіс буде охоплювати широку партнерську мережу: компанія Mastercard працює над підключенням до нього нових закладів та банків-еквайрів, щоб послуга стала доступною для відвідувачів ресторанів та кафе у більшості міст України.

Про Mastercard

Mastercard (NYSE: MA), www.Mastercard.com — міжнародна компанія, що спеціалізується на платіжних рішеннях і технологіях. Компанія управляє найшвидшою у світі платіжною мережею, що об’єднує споживачів, фінансові установи, торговельні підприємства, державні організації та представників приватного сектора в більш ніж 210 країнах і територіях. Продукти та рішення Mastercard роблять щоденну комерційну діяльність, таку, як покупки, подорожі, ведення бізнесу та управління фінансами, більш простою, безпечною і ефективною для кожного. Слідкуйте за нами в соціальній мережі Твіттер @MastercardNews, беріть участь в обговореннях на Cashless Pioneers Blog та підписуйтесь на свіжі новини на Engagement Bureau.

Про iPay.ua

Робота сервісу iPay.ua забезпечується компанією ТОВ «Універсальний дата центр» в партнерстві з фінансовою компанією ТОВ «Універсальні платіжні рішення» Ліцензії НБУ (№ 3 від 11.11.2013 року). Компанія iPay.ua надає послуги прийому платіжних карт, як засіб оплати за товари і послуги, для більш ніж 1500 торгово-сервісних підприємств України. На сайті компанії щомісяця оплачують послуги 400 тис. клієнтів.

Про «Сушия»

Сьогодні «Сушия» — найбільша і швидкозростаюча в Україні мережа ресторанів японської кухні, яка налічує 37 ресторанів у 12 містах України. З відкриттям першого ресторану в 2006 році компанія зробила ставку на демократичність і якість, тому в ресторанах «Сушия» запропоновані доступні ціни та великий вибір різноманітних пропозицій японської кухні. Прямий імпорт основних продуктів і найсильніша система логістики дозволяють компанії регулювати вартість страв, зберігаючи при цьому високі стандарти якості. Свіже, якісне, корисне — це принципи, яких «Сушия» дотримується вже 12 років.

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *